Sunday, November 15, 2009

Sunday..!

Madeleine här igen! Det blev ingen träning i fredags, - däremot var jag ute o joggade både igår och idag (i grådaskigt regnväder - mind you!)! Och så har jag kört ca 15 min styrketräning efteråt, båda gångerna! Känns riktigt bra, speciellt dagens joggingtur. Först kände jag inte alls för att träna - kände mest för att gå och köpa ett kilo godis (choklaaaaad!) och mysa ner mig i soffan - men sen läste jag lite träningsbloggar för att få lite inspiration, och det slutade med att jag slängde på mig jogging outfiten ändå! Jag kände mig stark hela vägen och efteråt var jag såå nöjd och glad! Det blir så roligt när man märker att det går bättre och att man orkar mer! Hade Jay-Z's senaste album i öronen också - det pushade mig lite extra :)

Nu ska jag dricka en kopp te och kolla på tv en stund.. Ciao!

-Madeleine

No comments:

Post a Comment