Sunday, November 22, 2009

Dimanche..

= söndag = slapp dag.. Nice! Jag är inte så bakis faktiskt. Tog till och med en promenix på morgonen vid 7-8.. Det var riktigt skönt. I fredags gick jag direkt till Sats Gävle från tågstationen med all min packning :P Hade lite bråttom så det fick bli 36 min på löpband, sen hann jag inte mer. Mor kom och hämtade mig, lyx! Åt fläskkotlett med sallad och minimorötter till middag, det var gott!

Igår steg jag upp kl 06.30 (på en lördag morgon!) för att ta en jogging/powerwalk tur, hela 60 min blev det! Men det var inte lätt, fick riktigt ont i benen redan efter kanske 5 min och det blev bara värre. Tror jag har samma problem som du Malin. Men det är väl bara fortsätta jogga o powerwalka i skorna tills benen gillart. Men iallafall, det var skönt att ha träningen avklarad och kunna ägna hela dagen åt annat! På kalaset sen blev det som väntat mycket sötsaker och snacks och en hel del vin/bål! Det var det värt. Det var riktigt trevligt igår!

Nu funderar jag på ifall jag ska försöka ta mig tillbaka till Stockholm ikväll, eller om jag ska satsa på att åka tillbaka imorgon istället. Ska dricka kaffe på saken.

-Madde

No comments:

Post a Comment