Saturday, November 21, 2009

Saturday!

Hallå! Ett glas vin och en King of style final och Malla är på gott humör!! : )
Till det väsentliga, tog det lugnt fredag kväll för att sedan börja lördagen med ett träningspass, hann med en löp runda och sedan styrka. Benet är fortfarande knas och jag har haft ont hela dagen. Trist! Mamma och Pappa var här och hälsade på idag, mamma sa att det förmodligen beror på de ny investerade jogging skorna, jag som trodde att de var till min fördel, men icke! Antar att mina fötter och ben måste vänja sig med skorna innan det blir kanon. Tills vidare funderar jag på att köpa inlines och stavar för att kunna träna mera skid relaterade muskler och kondition. Kan inte vila nu, de kommer inte på fråga. Så varva inlines med powerwalks i mina nya skor kanske gör susen för benhinnorna.

Jag passade på att få hjälp med att få ihop min byrå som har legat i en kartong nu i typ 3 veckor, satta mamsen och pappsen på de, klockrent! Jag fixar mat och kaffe om ni ägnar er åt min byrå.

Sedan har jag varit och kollat på Big air finalen på Stadion, sjukt bra. Köpte även biljetter till kvällens efterfest på Clustret. Har just sett King of style finalen med en härlig drös av killar som är så grymma att man nästan ramlar ur kofotöljen. I´m Pep for tonight!

Hörs i mon!

No comments:

Post a Comment