Friday, November 27, 2009

Update!

Mån - 30 min jogging tur - gav upp efter 30 min för att det gjorde ont i vänster lår och höger underben (heter det så? underben?)..

Tis - 20 min jogg - gav upp efter 20 min för att det gjorde så ont i båda benen och haltade hem.. Jobbigt. Kompletterade med styrka hemma - core, armar och lite ben.

Ons - Körde en powerstep klass på Sats, kände av benen under passet men det var inte lika illa som under joggen. Konditionsträningen varvas ju med styrketräning, så man hann vila benen däremellan vilket var skönt.

Tors - Vila. Kände att det behövdes. Men jag körde ändå mage och rygg övningar, tänkte försöka göra det varje dag.

Maten denna veckan har inte vart nå bra alls. Känns som att jag ätit alldeles för mycket av allt möjligt. Och godis på det. Hmm.. Vad är det som händer? Måste skärpa mig. Ska hålla mig till tre måltider per dag och något litet mellanmål däremellan. Inget mindre, inget mer.

Förövrigt så är det tentaplugg som gäller just nu. Utveckling och det koloniala arvet. Wish me luck.

- Madde

No comments:

Post a Comment