Wednesday, November 18, 2009

Onsdag redan?

Jag hänger inte alls med känns det som, tiden går alldeles för fort för mig, börjar jag bli gammal? Svar: Ja. Jag har världens åldersnojja just nu. Jag befinner mig i en tidig midlife crisis. Blev faktiskt refererad till som "tant" för inte så länge sedan. Men låt oss inte tala om det, jag blir bara deprimerad.

Var på gymmet igår och körde ett Step pass, det gick ok. Men det gjorde ont i knäna i början av passet, vet inte varför, tänkte först ge upp o gå därifån, men sen tänkte jag att det kanske går bort av sig självt om jag bara kör lite försiktigt, och det gjorde det! Skumt det där. Sen efter passet så blev det 15 min löpband, bara för att bränna lite extra! Men mina gymskor är inte de bästa springskorna - dom ger inget stöd nånstans! Kanske därför jag får ont i knäna också ju, kanske borde ta med mina löpskor nästa gång. Iallafall, jag är inte helt nöjd med gårdagens träningsinsats, men huvudsaken är att det faktiskt blev träning!

Vill också ge Malin en eloge! Kan inte fatta att du var uppe o sprang så tidigt på möra! Duktig du!

Just det, boka in oss på Fredrik Sträng, jag vill ha lite inspiration!

Nu blir det plugg resten av eftermiddagen, kul för mig.

-Madde

No comments:

Post a Comment