Tuesday, December 1, 2009

Satsare!

Jag är så glad att jag blivit satsare! Måste vara ett av de bästa besluten jag tagit hittills i mitt liv. Tog steget på lunchen och klev i på Sats regeringsgatan, gymmet som är närmast jobbet. Hittade en tjej i receptionen som var jättetrevlig och hjälpte mig komma in i den nya världen. Så jag är nyligen hemkommen nu från ett Bodypump pass. Var lite annorlunda än jag var van vid, så var lite förvirrad med de gick ok och jag var död efteråt och de är ju det viktigaste. Tog mig en nervarvare på bandet efteråt, kunde knappt röra mig men lyckades hålla mig på bandet i 10 min iaf. Sen skämde jag ut mig för jag praktiskt taget ramlade av bandet, haha, inte så snyggt men vad gör man. Ville testa att springa för att se om jag kände nå i benhinnorna, kändes bra till en början men i slutet så var det märkbart. Så nu ska jag avvakta med att springa till Lucia afton, har nämligen planerat min träning för denna och nästa vecka redan. Känner mig riktigt peppad nu och jag har till och med lagat middag och är färdigäten, guldstjärna till mig!

Return tomorrow!

No comments:

Post a Comment