Thursday, December 3, 2009

Calories In, Calories Out

Tjaa, vad ska man säga? Det blev sammanlagt 4xträning förra veckan, - varav två blev avbrutna.. Not hardcore enough. Varför ska man få ont i benen för? Vad händer om man struntar i smärtan och fortsätter ändå? Får man men för livet då? Jag ska googla på det. Iallafall - så här har veckan sett ut hittills:

Mån: Vila.
Tis: 40 min löpband. Ont i benen - ja. Men efter ett tag så försvann det på vänsterbenet, eller ja, kanske inte helt, men det gjorde inte lika ont. Är inte det konstigt? Högerbenet däremot fick lida igenom passet. Det känns också som att jag landar hårdare på högerfoten när jag springer.. Does that make sense? Jag vet inte..
Ons: Powerstep klass på Sats. Ett bra pass. Men det kändes inte heller tillräckligt hardcore.. Mina knän krånglade och jag blir alltid rädd att jag ska skada mig (att knät vrids ur led eller nått) och då vågar jag inte ta i ordentligt. Vore ju katastrof om nånting händer och jag inte kan träna alls..

Ikväll funderar jag på en joggtur. Om benen tillåter. Annars får jag komma hem igen o köra extra mkt styrka. We'll see.

Kosten är kanske det som går sämst just nu.. Det är så svårt att stå emot sötsuget. Men jag ska skärpa mig!

-Madeleine

No comments:

Post a Comment