Saturday, November 28, 2009

Vad händer?

Malla är förvirrad, de är lördag och man får göra vad man vill! Underbart men inte så givande... Men man klagar inte på helg, vill egentligen inte börja mitt inlägg med att berätta att systemet snart stänger och jag måste hinna dit innan kl 15. Men så äre...

Fortsätter med det viktiga, träningen. Har vart en vecka med lite träning och mycket godsaker! Inte ok!!! Har ett odokumenterat träningspass från i måndags tror jag, så illa att jag inte kommer ihåg när det var, men jo, måndag kväll. Körde back träning i kronobergsparken för att sedan fortsätta med en löprunda, men löprundan blev inte så lång då benhinnorna sa NEJ! Nu kan du inte plåga mig mer. Så de blev en haltandes powerwalk istället.

Sen dess har jag vart på jakt efter ett annat träningssätt, och mitt bästa förslag var inlines, har vart runt på stadium och kollat vad de har för skrillor så här års. De hade typ 2 modeller på deras sommarlager. Men har nog ångrat mig, tror inte att de är den bästa lösningen.

Nu funderar jag på att starta upp ett medlemskap på Sats för att få en bättre jämn träning. Skulle vara skönt faktiskt att kunna köra body pump och spinning igen. Jag har provträningsvecka på sats genom jobbet, så igår(fredagskväll) var madeleine och jag på ett spinningpass på Sats fridhemsplan. De var helt fantastiskt! En ledare som drev på och körde stenhårt, en annan tjej som gav extra push genom att skrika sig själv och alla andra till max.
Känner även idag att benen är möra och vi avslutade träningen med lite styrka.
jj
Vår fredags belöning var en hemlagad middag framför idolerna på tv4. Det blev ugnsbakad lax med ädelost, till det en sallad med krispsallad, coctail tomater, paprika, pinje nötter, purjolök, olivstekta champinjoner och aubergine tärningar. En utsökt och hälsosam middag som vi sedan toppade med naturgodis. Japp, så där kan man säga att hälsan åkte ut genom fönstret.

Som sagt, 50 minuter innan systemet stänger. Nu måste jag sätta fart!
Tack för mig!

No comments:

Post a Comment