Monday, December 7, 2009

Nu tar vi (återigen) nya tag!

Träningsveckan forts:

Tors: 40 min jogg - Det gick sååå bra!! Nästan inge ont i benen alls, bara lite mot slutet, jag tror minsann benen börjar vänja sig nu, eller jag hoppas det iallafall.
Fre: 30 min jogg - Sista 5 min var ganska painful, men det gick bra ändå.
Lör: Vila.
Sön: 30 min jogg - Benen klagade inte det minsta, däremot så tappade jag orken nånstans på vägen och var helt slut innan jag ens kommit igång - jag hade ätit ganska dåligt så jag tror det var därför.

Från detta tänker jag dra slutsatsen att om jag bara joggar varannan dag och kör någon annan träning emellan så blir det inte lika monoton träning för benen. och jag får inte ont!

Jag kan också meddela att jag är tillbaka på dieten. Det gick lite i överstyr där. För mycket sött, för lite grönt.. Men nu är det strikt diet som gäller igen.

Just det Malin, vi måste se till att ta vårt gröna kort så vi kan klättra närhelst vi känner för det!Vi måste boka simning också! Jag har en hel del plugg framför mig, men jag ska schema lägga det hela så att jag är helt ledig när jag är ledig, jag vet, jag sa det förra månaden också - men gjorde det icke! Nu är jag dock seriös! :)

Idag ska jag testa Sats Odenplan - spännande!

//Madeleine

No comments:

Post a Comment